THE ROW

OFFICIAL_Portrait_The_Row_1_155_420x.jpg

Sú to jedny z mála detských hviezd, ktoré neskočili v dospelosti na drogách, neholdujú omamnej chuti alkoholu či sa nepretŕčajú nahé na každej párty v Amerike. Miesto toho sa stiahli do ústrania, a vytvorili niečo, čo nemá vo svete detských hviezdičiek obdoby. Začiatky v seriály Full House, neskôr niekoľko vlastných teenegerských filmov, vďaka ktorým udávali štýl násťročnej generácii. Dnes sú z nich módne návrhárky, ktoré v USA udávajú silné módne trendy, a majú vyberané zákazníčky. Milujú šedú a stoja za, obe samozrejme, značkou THE ROW. Kto? Jednoducho Mary-Kate a Ashley OLSEN, známe aj ako The Olsen twins. 


Kedysi dávno však boli obe sestry, dvojčatá, označované za najnevkusnejšie oblečené celebrity za oceánom. Svoje omyli napravili a tri roky dozadu ich módna biblia Vogue označila za najštýlovejšie sestry na svete. Kritici vyjadrenie Vogue prijali a umocnili toto ocenenie tým, že dakedy boli gýčové, no dnes sú štýlové. Ashley biznismenka a Mary-Kate kreatívec. Svojím spôsobom si to podelili, hoc na tvorbe značky The Row sa podieľajú obe sestry rovnakým podielom. No ale čím si podmanili, módnu kritiku, Vogue a dokonca i samotnú Michelle Obama?

The Olsen twins stavili pri zakladaní svojej značky The Row jednoznačne na kvalitu, minimalizmus, kvalitu, minimalizmus a ešte raz na kvalitu a minimalizmus. Keď sa menili z gýčových teenegeriek na módne ikony, uvedomili si, že im niečo chýba. Chýbala im kvalita v materiáloch. Ich kreácie sa vyrábajú z domácich materiálov, prvotriednych pletenín, hodvábu či kašmíru. Ani jeden materiál nenesie na visačke označenie „made in bangladesh“. Pravá americká kvalita za nehoráznu cenu. Nevadí! Vyplatilo sa. Okrem kvality, ponúkajú minimalistickú módu, ktorá je ľahko nositeľná. Voľné nohavice, košele, roláky, veľké svetre, listové kabelky a ručne šité mokasíny. Medzi základné farby, z ich portfólia, patria šedá, čierna, biela. Ich značka je často označovaná ako tá pravá americká kvalitná móda. Okrem minimalizmu a kvality stavili Mary-Kate a Ashley i na dokonalý marketing. Akoby naschvál sa nezúčastňujú na kolose veľkých fashion weekov. Ich prehliadky pripomínajú haute-couture show z Paríža a sú vždy v komornej atmosfére. Niekedy sú natoľko utajované, že ani kritici nevedia, či vlastne prehliadka bude alebo nie. Guest list je exkluzívny, no počet hostí viete zrátať na svojich rukách. I vďaka tejto stratégii sa z ich značky stáva niečo, po čom túži každá žena v USA. A niet sa čo čudovať, svojím spôsobom, dvojčatá dokázali americký sen dotiahnuť do dokonalosti.

Momentálne je celá Amerika do nich pobláznená, začínajú si podmaňovať i starú dobrú Európu. A ak si podmania Rusko, z ktorého sa pomaly stáva samostatná módna veľmoc, vďaka svojím módnym bloggerkám, ktoré valcujú Paríž, nebráni im nič v tom, aby si podmanili celý svet. Som zvedavý i ja, v akých súvislostiach budeme o Mary-Kate & Ashley Olsen ešte počuť. The Row teraz fičí vo veľkom!