KYE

Kathleen Hanna KYE patrí medzi najväčšie hviezdy súčasnej kórejskej módy a postupne si buduje aj pevné postavenie na svetovej scéne. Narodená v Detroite, vychovaná v Soule, vyštudovala Central Saint Martins College of Art and Design v Londýne a momentálne pôsobí najmä v Soule v Južnej Kórei.


Brand concept: High-end street fashion. Humor, zábava, menswear shapes, inovatívnosť. Nové koncepty a tvary, ktoré menia módnu tvorbu v umenie.

Timeline:

-     2010: Založenie značky KYE

-     2011: Debutovala na London Fashion Week. Odvtedy na fashion weekoch predvádza každú sezónu

-     Od 2012 sa podieľa na „Concept Korea“- programe Ministerstva Kultúry, športu a Turizmu, ktorý podporuje významných dizajnérov pri propagácii počas New York Fashion Week

-     2013: Zaradená do „New Talents“ vo Vogue

-     2013: Kolekciu KYE je v ponuke u viac ako 40 predajcov po celom svete a showroomy v Paríži a Miláne sú predzvesťou expanzie na európsky trh.

-     Február 2014: Nominovaná ako semifinalistka LVMH Young Fashion Designer Awards v Paríži

F/W 2014 Concept: Contrast and Identity

Štýl: Ready to wear

Farby: Biela & čierna, modrá, červená

Materiály: Polyester, neoprén, umelá koža a kožušina

Nosným prvkom poslednej kolekcie KYE sú vzory reťazí a povrazov v nadživotnej veľkosti. Biela & čierna a povrazy ako obraz hľadania identity.  Čierna a biela „nežijú“ v izolácií a nepredstavujú pomyselné dobro a zlo. KYE vo svojej kolekcii tieto farby mieša a vytvára novú elegantnú šeď. Reťaze a povrazy taktiež nie sú symbolom obmedzovania a nedostatku slobody- ich úlohou je spojiť dve kontrastné farby v jeden koncept.

Fotky/Photos by: tomimito.com

Video by: Nat Cíbiková


Kathleen Hanna KYE is one of the biggest „stars” among contemporary Korean fashion and is building her strong position on international stage. Born in Detroit, raised in Seoul, graduated from London’s Central Saint Martins College of Art and Design and is currently working in Seoul, South Korea.

Brad concept: High-end street fashion. Humor, fun, menswear shapes, innovation. New concepts and shapes that changes fashion products into art.

Timeline:

-     2010: KYE brand launch

-     2011: debuted on London Fashion Week and has been showing her collections each season since

-      From 2012 has been participation on „Concept Korea“ – program of Ministry of Culture, Sports and Tourism supports significant designers in overseas promotions during the New York Fashion Week

-      2013: Featured in Vogue’s “New Talent” spread

-      2013: more than 40 retailers sell KYE brand worldwide. KYE has showrooms in Paris and Milan which opens her way to European market

-      February 2014: Nominated as a semifinalist for the LVMH Young Fashion Designer Awards in Paris

F/W 2014 Concept: Contrast and Identity

Style: Ready to wear

Fabric: polyester, neoprene, faux leather and fur

Color: black & white, red, blue

The main elements of latest KYE collection are patterns of chains and ropes in larger-than-life embossments and gradation. B&W and ropes are image of contrast and finding identity. Black and white don’t live in isolation and do not represent imaginary good and bad. In new KYE collection, those colors are blended into new, chic grey. Chains and ropes are also not symbols of restriction and lack of freedom- their function is to connect two contrast colors into one concept.   

Photos by: tomimito.com