Toaletný fenomén (nielen) celebrít

Miesto, kam aj kráľ chodieva pešo, sa v dobe digitálnej stalo platformou, ktorú svetové celebrity premieňajú na fotogenický spot. Nech už sú snímky určené na ich sociálne siete, alebo putujú z ich telefónov priamo na  stránky bulvárnych magazínov, na tento toaletný fenomén reagoval aj parfumérsky priemysel. V USA bola na trh uvedená revolučná novinka - toaletný deodorant zvaný POO-POURRI.


Ak by bola GAGA samotná, kto na verejnosť vypustí snímok, kde záchodová miska supluje kreslo, či stoličku, mediálny efekt a odozva verejnosti by pravdepodobne vyprchali expresne. Fenoménu však podľahol aj Hollywood. Ikonická čiernobiela snímka Angeliny Jolie sediacej na okraji záchodovej misy vznikla pri magazínovom fotení a stala sa referenciou svojej doby. Dámske publikum však rozhodne nie je ochudobnené o pohľad na svoje idoly, ktorým boxerky spustené pri členkoch iba umocňujú status „sex idol“. Mexický herec Gael García Bernal, Brad Pitt či James Dean našej doby - multitalentovaný James Franco - neváhali vstúpiť na riskantné teritórium súčasnej POP kultúry a ich fotografie obleteli svet. Celebrity, reklama a produkt sú spojené nádoby a tento krát na celebritný toaletný fenomén zareagovali tvorcovia nekonvenčnej kozmetiky.

POO-POURRI: pár strieknutí pred a žiadny zápach

Vo svete sa ho predalo už viac ako 4 milióny balení. Na Amazone má produkt cez 1000 recenzií s celkovým hodnotením 4,8 z 5 hviezdičiek a od jesene je dostupný aj na Slovensku prostredníctvom samostatného e-shopu. Nepríjemný problém, ktorý rieši každý z nás. Zanechajte po sebe na toalete na party, v práci, v škole, na rodinnej oslave či u svojho priateľa iba vôňu sviežich citrusov, bielych kvetov alebo ovocia. Poo-Pourri je prírodný pohlcovač pachu tvorený zmesou esenciálnych olejov, ktoré eliminujú záchodový odor a to unikátnym spôsobom. Nejde totiž o chemický sprej, ktorý pachy iba maskuje. Poo-Pourri vychádza z princípov účinnej aromaterapie. Pár vstrekov do misy pred vykonaním potreby vytvorí olejovú vrstvu, ktorá následne zabráni šíreniu zápachov. Prípravok pritom neobsahuje žiadne syntetické chemikálie. Ostáva iba na vás, či podľahnete toaletnej revolúcii. OK! radí siahnuť po unisexovej verzii, ktorá kombinuje esencie bergamotu, lemon grass a grapefruitu.